duminică, 8 aprilie 2012

Prezentare

Blogul meu

    Nu ştiu exact cu ce scop mi-am făcut acest blog. Nu ştiu dacă nu cumva e mai mult pentru mine decât pentru ceilalţi. Oricum, l-am făcut la sugestia şi propunerea unora, neştiind nici acum ce anume îl va umple! Eu nu găsesc niciodată să am prea multe de scris. Până astăzi a stat în faşă sau în ascundere, de câteva zile. Dacă acum, în aceasta duminică sfântă, îl slobozesc în universul internetului, nu înseamnă că este dotat. E tot în faşă. Însă eu cred că timpul îl va îmbogăţi încetişor. Eu îmi doresc, ca un egoist ce sunt de multe ori, să mă ajute pe mine! Bine, dacă se va putea, sigur, să fie şi în ajutorul acelora care îl vor citi! Nu îmi propun decât să pot să împărăşesc gânduri, idei şi cuvinte în prezenţa cărora sufletul, atât al altora cât şi al meu să simtă o câtuşi de puţină edificare. Mă bucur de sugestii, mă bucur de ajutor, de completări, de frumoasă împărtăşire!
Titlul e simplu: cuvinte întru Cuvant! Prin descriere simpla inspirata din sfantul Paul, n-aş vrea să înţeleagă nimeni că vreau să învăţ pe cineva ceva. Dar ceea ce scriu, aş vrea să fie în acord cu învăţătura sănătoasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu