marți, 24 aprilie 2012

Dorinţa

      N-aş vrea să trăiesc niciodată clipa în care toate dorinţele mele se împlinesc! Ce să mai fac cu mine după? Cum să suport sărăcia sufletească de a nu mai avea nicio dorinţă? De aceea, urarea: "să ţi se împlinească toate dorinţele" o primesc cu multă circumspecţie, cu rezervă şi cu o încântare disimulată. Eu unul nu vreau să trăiesc dincolo de orice dorinţă, în lipsa oricărei dorinţe. Ar fi totul mult prea insipid. De aceea, unele pot să-mi rămână mult timp neîmplinite, pentru că, e adevărat, dorinţele trăiesc din mine, dar şi eu trăiesc din dorinţele mele!

Un comentariu:

  1. Mihai Pal(Misu)18 mai 2012 la 20:41

    Buna seara, Cristi! Am descoperit acest blog din intamplare si il accesez in fiecare zi de atunci, "gustand" cu placere din ceea ce postezi...Ma bucur sa te pot intalni in acest mod.

    RăspundețiȘtergere