sâmbătă, 8 septembrie 2012

Retrospectiv




Recunoştinţă
     Ultimele rânduri pe care le-am scris pe blogul meu au fost exact acum o lună, pe 8 august, când mă răvăşeau tot felul de amintiri legate de augusta lună august. Între timp, am fost din nou în concediu, bineînţeles în ţară, acasă, în căutarea şi regăsirea celor dragi.Timpul mi-a fost plin de întâlniri cordiale, de momente de revedere, de împărtăşiri, de celebrări frumoase şi înălţătoare, de tot ceea ce îndeamnă sufletul meu acum la un act de mulţumire sinceră şi adâncă la adresa cerului. E minunat să ai în viaţă oameni cu care să poţi comunica, pe care să-i aştepţi şi pe chipul cărora să citeşti că te aşteaptă; e atât de frumos şi îmbietor să ai întâlniri dezinvolte cu oameni, la care să nu-ţi propui practic nimic profitabil, pentru că scopul lor singur şi cel mai important e însăşi regăsirea şi atingerea dintre suflete; e mângâietor să vezi că te poţi comunica spre bucuria celuilalt şi că celălalt face acelaşi lucru spre bucuria ta. Îi mulţumesc Domnului pentru toţi oamenii dragi pe care mi i-a dat.
    Îi trimit această mulţumire Domnului chiar astăzi, de ziua Mariei. Ba îi trimit recunoştinţa mea chiar prin ea, cu rugămintea de a-i păstra pe toţi cei cu care a lăsat să mi se intersecteze viaţa, inima şi sentimentele, în iubirea sa, în credinţă aleasă şi în toată pacea inimii.


2 comentarii:

  1. Prin Maria, Mama Prieteniei,inaltam si noi rugaciunea plina de recunostinta si multumire pentru darul vietii tale, Cristian!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru rugaciune! Sa va fie Neprihanita alaturi in marile alegeri pe care le faceti si in savarsirea celor mai mici actiuni! Va salut cu drag si ma bucur sa mai vorbim!

    RăspundețiȘtergere