miercuri, 23 mai 2012

În faţa Fecioarei Maria!

Poezie


Regina cerului, roagă-te pentru noi!
La tine vin, Marie, la cine aş veni?
În luna asta verde, cu flori de iasomii
Să-ţi fac o rugăciune, să stau pe gânduri sfinte,
De tine s-au spus multe, şi tot mai sunt cuvinte.

În ochii tăi văd cerul, doar har şi îndurare,
Pe chipul tău cel candid, lumina ca din soare,
Iar mâinile-ţi întinse mă-mbie ca să vin
Să mă-nfăşori cu totul în nimbul tău divin.

Eşti fiica predilectă a Tatălui din cer
Mămica lui Isus eşti. Oh, ce adânc mister!
Mireasă eşti, Marie, a Duhului Preasfânt
Cu cine să te-asemăn şi cum să te mai cânt?

Imaculată floare, cu-atâta înzestrare,
Fecioară şi-nainte şi după Întrupare,
Cu trupul ridicată de îngeri sus în cer,
De jos, eu te contemplu, un simplu efemer.

Nu mă lăsa, Marie, în valea cea de vină,
Cu mine lumea-ntreagă te roagă şi suspină,
Ridică-mă la tine, în cerul unde eşti
Să simt, Marie scumpă, ce mult tu mă iubeşti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu