marți, 21 mai 2013

Pentru Maria

O floare aleasă
 
 
 

O mică floare,
cu multă culoare
și c-o mireasmă
îmbătătoare,
de mâna micuţă,
de danteluţă,
a dulcii copile,
faptură fragilă,
c-o inimă vie,
o bijuterie,
 
este aleasă,
apoi culeasă
dintr-o grădină
de flori arhiplină
scăldate-n lumină
celestă, sublimă.
 
să-i fie dată
chiar înmânată
celei ce este
fără de pată;
să stea semeaţă,
cât mai în față
lângă ființa
numită „Dulceaţă”,
în faţa Miresei
şi a Prinţesei,
în faţa Curatei,
a Nestematei,
în faţa Mariei
a Armoniei.
 
Gurița, o șoaptă
Prinse deodată
Încet să scoată
Și să rostească
Ba să-mpletească
O rugăminte
Din cele sfinte
Către cea-n care
 Tăcerea toată
e-ntruchipată:
Maică drăguță,
Eu, o micuță
Îți cer fierbinte
Să mă ții minte
Și-a mea floricică
Așa cum e, mică
Şi frumușică
Ţi-o dau toată ție
Dulce Marie.
 
Cu mâinile-ți dalbe
Atâta de calde
Cuprinde-mă toată
Și mă desfată,
Cuvintele-ți sfinte
Pe mine m-alinte.
Eu însămi mică,
O floricică,
Mâine dar, mare
Curată floare,
Voi fi numai dacă
De tine legată
Rămâne-voi toată,
De-așa o Floare
Numai candoare,
Cum nici în visare,
Mai mare n-apare,
De tine-n vecie,
Frumoasă Marie!

 

Un comentariu:

  1. Intr-un articol anterior, precizati ca "Maria este cantec, poezie!" Intr-un aranjament armonios si dulce de cuvinte... exprimati dorinta fierbinte a gingasei flori ...
    "Curată floare,
    Voi fi numai dacă
    De tine legată
    Rămâne-voi toată,
    De-așa o Floare".

    dorinta pe care as vrea sa se fi nascut deja si dainuie in inima fiecarui suflet care prin cant, poezie si rugaciune o lauda in aceasta minunata luna Mai, pe Mama noastra cereasca !
    Felicitari si va doresc o zi cu activitate ce va va aduce spre amurg multumire sufleteasca!

    RăspundețiȘtergere