marți, 1 ianuarie 2013

1 ianuarie 2013





La mulţi ani 2013!
 
 
 
 
 
   Cu bucurie şi recunoştinţă am început astăzi anul de graţie al Domnului 2013! Am auzit atâtea urări frumoase în aceste zile, astăzi! Ne-am umplut inima cu gândurile cele mai frumoase la adresa noastră şi a celor care ne sunt dragi! Mai întâi sunt urările, iar ulterior vine şi împlinirea lor! Mă bucur că Biserica deschide anul cu o sărbătoare mariană. Începem anul cu Mama lui Dumnezeu. Începem cu Mama lui Isus. Pe ea o avem de însoţitoare în acest nou an!
   Mă bucur să vă salut pe toţi şi să-l rog pe Dumnezeu să vă umple prin mijlocirea Preacuratei Fecioare, de tot ce vă înnobilează sufletele, de tot ce exprimă în gesturile, cuvintele, faptele voastre frumuseţea inefabilă a lui Dumnezeu!
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu